دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
عبدالرحیم افروغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ما افراد زیادی از دست داده‌ایم اما هیچگاه موجب تزلزل اسلام و مسیر حق نشده است‌.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، شامگاه یکشنبه در تجمع دانشجویان استان بوشهر در پی شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: تحرک و حضور قشر دانشجو در صحنه، سایر اقشار جامعه را به میدان می‌آورد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله علمدار جبهه اسلام بود، افزود: شهید سید حسن نصرالله شخصیتی بود که در معادلات انسانی، جزو شخصیت‌های بی‌نظیر تاریخ و مردانی است که بدون ذره‌ای ترس رو در روی دشمن مستقیما در میدان نبرد سال‌ها ایستادند.

افروغ با بیان اینکه در تداوم مسیر حق نباید شک کنیم، بیان کرد: ما افراد زیادی از دست داده‌ایم اما هیچگاه موجب تزلزل اسلام و مسیر حق نشده است‌.

وی گفت: اگر چه گوهر بی‌نظیری را از دست داده‌ایم اما حواسمان است که این لحظات سخت، عزم ما در مبارزه با صهیون را نمی‌کاهد بلکه موجب می‌شود پر قدرت‌تر این مسیر را ادامه دهیم.

افروغ با تاکید بر ادامه مسیر امروز در فرداها، عنوان کرد: پیام مقام معظم رهبری پر از عزم راسخ و اقتدار بود، ایشان امامی است که هیچ‌گاه خلاف حرفشان محقق نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: همه باید بدانیم چه مسئولیتی در این میدان داریم. باید تکلیف خود را مشخص کنیم زیرا رهبر انقلاب فرمان جهاد عمومی به ما داده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha